بیائید اینقدر بی رحمانه رفتار نکنیم!

ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
لینک دوستان

      تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

     ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ 

و آدرس rozemeshki.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

دل آدم ...چه گرم می شود گاهی ساده... به یک دلخوشی کوچک...

 

به یک احوالپرسی ساده...
به یک دلداری کوتاه ...
به یک "تکان سر"...یعنی...تو را می فهمم...

 

 به یک گوش دادن خالی ...بدون داوری!
به یک همراهی شدن کوچک ...
به حتی یک همراهی کردن ممتد آرام ...
به یک پرسش :"روزگارت چگونه است ؟"

 

به یک دعوت کوچک به صرف یک فنجان چای !
 به یک وقت گذاشتن برای تو...
به شنیدن یک "من کنارت هستم "...
به یک هدیه ی بی مناسبت ...
به یک" دوستت دارم "بی دلیل ...

 

به یک غافلگیری:به یک خوشحال کردن کوچک ...
به یک نگاه ...
به یک شاخه گل...
دل آدم گاهی ...چه شاد است ...
به یک فهمیده شدن ...درست !

 

به لبخند!
به یک سلام !
به یک تعریف به یک تایید به یک تبریک ...!!!

 

و ما چه بی رحمانه این دلخوشی های کوچک و ساده را

از   هـــم دریــغ می کنیم

و تمام محبت و دوست داشتن مان را گذاشته ایم

کنار تا به یک باره همه آنها را پس از مرگ نثار هم کنیم



نظرات شما عزیزان:

╭∩╮(︶︿︶) milad7 ╭∩╮
ساعت10:42---12 اسفند 1393
وقـتـے...


قـرتـے شـُـدهـ ---> شـاخـ !

هـرزهـ شـُـدهـ ---> دافـ !

عـشـقـ شـُـدهـ ---> خـاصـ !

لـاشـے شـُـدهـ ---> داشـ !

تـفـریـحـ شـُـدهـ ---> لـاسـ !

خـریـتـ مـحـضـهـ بـهـ چـشـمـاتـمـ اعـتـمـاد کـنـے !!!

تـنـهـایـے ---> پـرچـمـشـ بـالـاسـ !


kati
ساعت14:08---14 بهمن 1393
سلام ابجی جووونم ببخشید تواین مدت وقت نداشتم بیام نظارای قشنگتو جبران کنم فقط میومدم لوکس بلاگ نظامو تایید میکردم و میرفتم
ممنونم از نظارای خوشکلت عزیزم
پاسخ:سلام آبجی گلم،خواهش میکنم ،موفق و سلامت باشی عزیزم


kati
ساعت14:06---14 بهمن 1393
وقتی کــه نیستی شکـــــ دارم که بیایی وقتی هم که می آیــــ ی مطمئن نیستـــــــم که میمانی وقتی هــــم که میروی… … … نمیدانم که باز میگردی یا نــه این دو دلــــــــی هادوراهـــــــی هادوگانگـــــی هامرا خواهد کشت..بیـــــــــــا…و یا یک بار برای همیشه نیـــــــــــا..!!
پاسخ:بهترين ويژگي در زندگي روزمره، نيروي محركه اي است كه به عمل منتهي مي شود، يعني اراده ي راسخ.


kati
ساعت14:06---14 بهمن 1393
دیگر صدایت نمی کــــنم
مهم باشـــم خودت صدایم میـــکنی ...


غریبه ی آشنا
ساعت10:22---13 بهمن 1393
ﺣﻮﺻﻠﻪ ! ﺳَـــﺮ !
عشق ! ﭘـــَر !...
ﺳـــﺮ ! ﺩﺭﺩ !...
ﻣﻐـﺰ ! ﻫﻨـــﮓ !...
ﺩﻝ ! ﺗﻨـــﮓ !...
ﭼﺸﻢ ! ﺗـــَــﺮ !...
ﮔﻮﺵ ! ﮐــَـــﺮ !...
ﻣــــﺦ ! ﺭَﺩ !...
خسته نباشى سرنوشت...
پاسخ:همیـشه توان این را داشته باش تا از كسی یا چیزی كه آزارت می دهد بـه راحتی دل بكنی...


kati
ساعت13:59---30 دی 1393
اینـــو آویـــزه گوشـــت کـــن

بـــا دل کســی بــازی نکــن

دســــــت

بـــالای

دســــــت

زیــــاده


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت12:30---17 دی 1393
بـــﮧ بـــعضيـا بـاس گــفـت : بيخيال بابا ما کــي بـــاشيـم

كه بــــﮧ اندازه شما لاشـﮯ باشيم......
پاسخ:دردی که اکنون دارید و ملالتان... همواره نوعی عدم پذیرش است،نوعی مقاومت ناخودآگاه در برابر آنچه که هست.


مائده
ساعت17:47---16 دی 1393

نمی دانم چه کسی !

دست اتفاق های خوب زندگی ام را گرفت

که دیگر نمی افتند


مائده
ساعت21:20---10 دی 1393

خیلیا اومدن و گفتن برادره منن

ولی دیدم که خنجر به دست برابره منن

هـــــــheــــه
پاسخ:ساده باش ، آهوی دشت زندگی ، خیلی زود با نیرنگ می میرد .


reza
ساعت14:40---10 دی 1393
ﺳﯿﮕﺎﺭﯼ ﺭﻭﺷﻦ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻭ ﺑﻪ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﺑﻮﺩﻧﻢ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﻢ
ﮐﺎﻡ ﻋﻤﯿﻖ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺁﻫﯽ ﮐﻮﺗﺎﻩ …
ﺑﯿﺮﻭﻥ ﻣﯿﺪﻡ ﺩﻭﺩﺵ ﺭﻭ ﮐﻤﺮﻧﮓ ﻣﯿﺸﻪ …
ﻣﺜﻞ ﺧﻮﺩﻡ . . .
ﻧﻔﺴﻢ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ ﺍﺯ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﺟﺒﺎﺭﯼ
پاسخ:بزرگترین چاله زندگی زیاده خواه ، پذیرفتن کاریست که در توانش نیست.


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت13:41---8 دی 1393
آدَمـــآ مـَنو نـِگآ میکـَردَن ..

عـِده ایـَم صـِدام میکـَردَن

دوسـَم نـَداشتـَن ُ دوسـتَم نـَبودَن

فقـَد ُ فـَقَد اِدِعـآ میکــــ ـَردَن
پاسخ:لذت بیرحمی در دیدن رنج دیگران است اما فردی که بیرحم است این بیرحمی گریبانگیر خودش هم می شود و به ایشان نیز آزار خواهد رسید


مائده
ساعت21:14---7 دی 1393

عــــادت نـــدارم درد دلـــــم را
به هـمه کــــس بگویـــم
پس خاکـــــش میکنم زیــر چهـــــره ی خنــــدانم...! ! !
تا همـــــه فکـــــر کننــــد . .
نه دردی دارم و نه قلبــــــــــــــی..
پاسخ:دانستن و از مسئولیت فروگذار نکردن و آن را به دیگران محول نکردن از نشانه های والا بودن است.


درسا
ساعت17:25---30 آذر 1393
ک دوست داشتن هایی هست
که به یک باره
بی مقدمه
پا در کفشِ دلت می کند
و جا خوش می کند
و از دستِ تو کاری بر نمی آید
جز از دور دوستش داشتن
یک دوست داشتن هایی هست
ساکت است ..
آرام است ..
خوب است ..
گم است ..

پاسخ:برگ در ابتدای زوال می افتد و میوه در ابتدای کمال ,بنگر که چگونه می افتی ؟ چون برگی زرد یا سیبی سرخ ؟


غریبه ی آشنا
ساعت23:56---29 آذر 1393
ترسم که تو هم یار وفادار نباشی
عاشق کش و معشوق نگه دار نباشی
من از غم تو هر روز دوصد بار بمیرم
تو از دل من هیچ خبردار نباشی
پاسخ:من آینده را دوست دارم چون بقیه عمرم را باید درآن بگذرانم.


تانیا
ساعت8:55---28 آذر 1393
کودکیم خوش نبود

نوجوانیم خوش نبود

کاش اصلا نبودم

شاید معنی دوست داشتن را نمی فهمیدم

بیشتردوست می داشتم دوستی ودوست داشتن وعشق
پاسخ:بخشش ، اندازه فر و شکوه آدمی را نشان می دهد .


تانیا
ساعت8:54---28 آذر 1393
برای افراد نابینا شیشه یا الماس فرقی نمی کنه

پس اگه کسی قدرتو ندونست فکر نکن تو شیشه ای اونا نابینا هستن
پاسخ:بایستی با روح خود آشنا شده و سعادت را در اعماق روح و قلب خود جستجو کنیم


●๋•Mαɳια●๋●
ساعت6:55---28 آذر 1393
خدایا

هرچه داشتم

خرجِِ گناه شد

حالا حالِ "آه" هم ندارم

تکه کلام "فقط من درست می گویم" را بگیر و

"فقط تو درست می گویی" را

حالی ام کن خدا!


سهیلا
ساعت19:24---27 آذر 1393
..یک عالمه حرف برای گفتن روی دلم سنگینی کرده ..
.. کاش بودی تا برایت میگفتم ..
.. هر چند اگر هم بودی جسارت گفتنش نبود ..
.. فقط کاش بودی ..
..کاش برای همیشه بودی..
..باور کن حرف هم نمیزدم..
..چیزی نمیگفتم که ناراحت بشی..
.. فقط کاش بودی..
..خیلی دوست دارم بدون هیچ حرفی فقط نگاهِت کنم..
..باور نمیکنی..
..اما کاش بودی و من فقط نگاهِت میکردم..
..میخندیدی و من فقط نگاهِت میکردم..
..آخه میدونی .. خنده های قشنگی داری..
..کاش بودی..
..کاش برای همیشه بودی..
پاسخ:اگر انسان، كسي را جز به عمد بكُشد، اين خطا كوچكتر از آن است كه او را در جستار زيبايي و نيكي و دادگري و قانون فريب دهد


سهیلا
ساعت19:22---27 آذر 1393
ﺭﻓــــﯿـــــــــﻖ
ﺟــﻠﻮ ﮐـﺴﻲ ﮐﻪ ﺗﻨﻬــﺎﺳﺖ
ﺍﻧــﻘــَـﺪﺭ ﺍﺯ ﻋــِـﺸﻘــِـﺖ ﺗــَــﻌﺮﻳﻒ ﻧــَـﮑــُــﻦ !!!
ﻧـــــﺰﺍﺭ ﺑـــﻐــــﺾِ ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻟـــــﺶ
ﺏ ﺧــــــﺎﻃﺮﻩ ﺣــــــﺮﻓـــﺎﺕ
ﺟـــﻠﻮﯾﻪ ﺗﻮ ﺑــــﺘـــــــﺮﮎــــــﻪ ...

پاسخ:گاهي وقت ها به نظرم مي رسد همه چيز نادرست است و زمان فقط فضايي است براي اشتباه گرفتن آرامش؛ چيزي كه براي زمان ناشناخته است.


سهیلا
ساعت19:20---27 آذر 1393
ﺑَﻌﻀــﮯ ﻫﺎ ﻫﺴﺘﻦ ﻭﻗﺘﮯ ﺑﻪ ﻣﺎ ﻣﯿﺮﺳﻦ ﺑﺎ ﮐــــﻠﯽ
ﺍﻋﺘــــﻤﺎﺩ ﺑﻪ ﻧَﻔــــﺲ ﻣﯿﮕﻦ “ ﻣَﻦ ﺑﺎ ﺑَﻘﯿﻪ ﻓــــﺮﻕ ﺩﺍﺭﻡ ﻭ
ﻣﺜــــﻞ ﻫﻤﻪ ﻧﯿﺴــــﺘﻢ” ، ✘ ﺑﻌﺪ ﻣَﻌﻠﻮﻡ ﻣﯿﺸﻪ ﺗﻨــــﻬﺎ
ﻓﺮﻗﺸﻮﻥ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺑَﻘــــﯿﻪ ﻓﻘــــﻂ ﺑﺎﺯﯾــــﮕﺮ ﺑﻬﺘــــﺮﯾــــﻪ
پاسخ:خود را بيان كردن هميشه به معناي خطا رفتن است. همواره بر خود آگاه باش؛ خود را بيان كردن براي تو مفهومي جز دروغ گفتن ندارد


سهیلا
ساعت19:17---27 آذر 1393
درد یعنی‌ سرت به همون سنگی‌ بخوره که به سینه میزدی …
پاسخ:بين زندگي انسان و حيوانات هيچ تفاوتي وجود ندارد جز در شكل و شيوه اي كه اشتباه مي كند يا خودش را باز نمي شناسد.


سهیلا
ساعت19:16---27 آذر 1393
من باور دارم …

که دو نفر ممکن است دقیقاً به یک چیز نگاه کنند و دو چیز کاملاً متفاوت را ببینند.

من باور دارم …
که صرفنظر از اين که چقدر دلمان شکسته باشد دنيا به خاطر غم و غصه ما از حرکت باز نخواهد ايستاد.
که زندگى ما ممکن است ظرف تنها چند ساعت توسط کسانى که حتى آن‌ها را نمى‌شناسیم تغییر یابد.

من باور دارم …
که گواهى‌نامه‌ها و تقدیرنامه‌هایى که بر روى دیوار نصب شده‌اند براى ما احترام و منزلت به ارمغان نخواهند آورد.

من باور دارم …
که کسانى که بیشتر از همه دوستشان دارم خیلى زود از دستم گرفته خواهند شد.

من باور دارم …
« شادترین مردم لزوماً کسى که بهترین چیزها را دارد نیست
بلکه کسى است که از چیزهایى که دارد بهترین استفاده را مى‌کند. »
پاسخ:زندگي بدون موسيقي، اشتباه است


Ar@sh
ساعت14:18---27 آذر 1393
سلام
وب زیبایی داری
وب منم بیاخوشحال میشمدرضمن لینکی
دوست داشتی لینکم کن
پاسخ:سلام ممنون خوش اومدین / حتما سر میزنم /لینکی


تانیا
ساعت23:07---26 آذر 1393
گاهی دلم میخواهد. . .

دمپایی هایم را جا به جا بپوشم. . .

تا ببینم. . .

هنوز کسی حواسش به من هست یا نه. . . (!)


پاسخ:آن انساني عاقل تر است كه مي داند عقلش كمتر است.


T & G
ساعت17:36---26 آذر 1393
وقتی نه دستی برای گرفتن است...
نه آغوشی برای گریه..
نه شانه ای برای تکیه...
انتظار نداشته باش خنده ام واقعی باشد...
این روزها زنده ام تا دیگران زندگی کنند!!!
پاسخ:انتقام، دليل سبكي عقل و پستي روح است.


T & G
ساعت17:34---26 آذر 1393
می ترسم کسی نه خودت را


که دوست داشتنت را از من بگیرد . . .
پاسخ:تنها خوبي موجود در جهان، شناخت و دانش؛ و تنها شر و زشتي، ناداني است.


T & G
ساعت17:33---26 آذر 1393
“دوست دارم” هایت را به کسی نگو

نگه دار برای خودم

من جانم را

برای شنیدنش

کنار گذاشته ام . . .
پاسخ:هر آنچه آدمي به گونه اي ژرف، احساس، يا به روشني مجسم كند، بر ذهن نيمه هشيار اثر مي گذارد و مو به مو در صحنه ي زندگي پديدار مي شود.


T & G
ساعت17:31---26 آذر 1393
نمی‌دانم چیستی !

آن‌قدر می‌دانم که

هرگاه واژگان به تو رسیدند مبهم شدند

و هرگز نتوانستند تو را به من برسانند.

چگونه می‌توانم ترجمانی از تو داشته باشم ؟

هنگامی که در وهم و خیال هم نمی‌‌گنجی.

به هر کجا که می‌رسم، رد پایی از تو باقیست...

شاید روی زمین نباشد

اما در دلم هست...
پاسخ:هر اندازه دانش آدمي بيشتر باشد، مسئوليت او افزونتر مي گردد.


پشه ها هم میخندند
ساعت17:28---26 آذر 1393
مرا محکــم تر در آغوش خود بگیـر …
من هنوز هم نـمی خواهم تــو را …
به دسـت خاطرات ” لــعنـتـی ” بسپـارم …
پاسخ:آنگاه كه انسان، تصوير تنگدستي را از صفحه ي هشياري خود بزدايد، فرمانرواي "دوران طلايي" خواهد بود و هر آرزوي درست دلش برآورده خواهد شد.


پشه ها هم میخندند
ساعت17:26---26 آذر 1393
شاید به هم باز رسیم…
روزی که من به‌سانِ دریایی خشکیدم…
و تو چون قایقی فرسوده بر خاک ماندی….
شاید …
پاسخ:تا زماني كه انسان، هرچه ترس را از ذهن نيمه هشيار خود نزدايد، او را شادي و آرامشي نيست.


پشه ها هم میخندند
ساعت17:26---26 آذر 1393
کتاب سرنوشت برای هر کسی چیزی نوشت
نوبت به ما که رسید قلم افتاد…
دیگر هیچ ننوشت!
خط تیره گذاشت و گفت:
تو باش اسیر سرنوشت…
پاسخ:محال است كه آدمي بتواند بيش از آنچه آسان مي انگارد، به دست آورد؛ زيرا آدمي در بند اندك چشم داشت هاي ذهن نيمه هشيار خويشتن است.


پشه ها هم میخندند
ساعت17:25---26 آذر 1393
کاش میدانستم جه کسی سرنوشت را برایم بافت
ان وقت به او می گفتم :
یقه را ان قدر تنگ بافته ای که بغض هایم رانمیتوانم فرو دهم.
پاسخ:زندگي هر كس، تصويري عيني از برآورد باورهايي است كه در ذهن نيمه هشيار او نقش بسته است؛ پس به هر كجا كه برود، درست همان شرايط را با خود مي برد.


پشه ها هم میخندند
ساعت17:25---26 آذر 1393
این روزها هیچ چیز سرجایش نیست جز تو !
چه زیبا جا گرفته ای در دلم …
پاسخ:من نمي پرسم، هيچ اهميت نمي دهم كه آيا قلبت سرشار از گناه است يا نه؛ مي دانم كه تو را دوست مي دارم، هر آنچه باشي.


پشه ها هم میخندند
ساعت17:24---26 آذر 1393
آهـــــــــاي فلاني ! يـــادت باشــد ...کـــم حوصلـه ســت ..ظـاهـــرش جـــديست ..

امـا دلـــي دارد کـه مــهربـانـي اش بـه وسعـت يک اقــيـانــوس است !

بــد قـول نــيـست .. امـــا گرفتار است.....با او راه بيا....!

خــستـه کـه بــاشـد ..تــنهـايش بــگــذار ...!تودار است ..

اما صبر کن خودش بعد حرفهايش رامي گويد !

او تمام دنياي من است .مبادا بيازاريش ...

پاسخ:دانشمند آن است كه چيزها آموخته؛ نابغه كسي است كه از وي چيزي مي آموزيم كه خود هرگز از كسي نياموخته است.


پشه ها هم میخندند
ساعت17:22---26 آذر 1393
چه رسم بدیست در عاشقی

فرهاد به خاطر عشقش کوه کند

ولی من به خاطر عشقم باید دل بکنم !
پاسخ:نابغه در خود دانش شادي و لذتي مي يابد؛ در تحليل هر مسئله، در هر انديشه ي باريك، چه از آن خود وي باشد و چه از آن غير.


پشه ها هم میخندند
ساعت17:22---26 آذر 1393
جواب یه حرفایی فقط یه نفس عمیقه …

الان چند وقته همه فکر می کنن مشکل قلبی دارم !
پاسخ:هيچ كس نمي داند چه توانايي هايي براي تقلا و تحمل رنج در خود دارد، تا زماني كه اتفاقي مي افتد و اين نيروها را به جنبش در مي آورد.


پشه ها هم میخندند
ساعت17:21---26 آذر 1393
دوستی فصل قشنگیست پر از لاله سرخ

دوستی تلفیق شعور من و توست

دوستی رنگ قشنگیست به رنگ خدا

دوستی حس عجیبیست میان من و تو
پاسخ:خردها از اساس با يكديگر اختلاف دارند، اما با ملاحظات صرفاً كلي نمي توان به اين تفاوتها پي برد.


پشه ها هم میخندند
ساعت17:21---26 آذر 1393
وقتی داریم به یکی فکر میکنیم نیست کنارمون!

وقتی میاد کنارمون باشه

دیگه بهش فکر نمیکنیم!

آحرش نفهمیدم زمان چیو حل میکنه؟
پاسخ:هر عدم تناسب بين اراده و خرد به بدبختي انسان منجر مي گردد.


پشه ها هم میخندند
ساعت17:20---26 آذر 1393
کارمـــان به جایــی رســـیده که طـــوری بایـــد دلتنـــگ شـــویم

که به کســـی بـــرنخـــورد ..!


پشه ها هم میخندند
ساعت17:20---26 آذر 1393
یکی از دلیل های

فرق حس عاشقی با حس های دیگر این است که:


یک لحظه عاشقی اما یک عمر براش میجنگی.....
پاسخ:نويسنده خردمند هنگام نوشتن براستي با ما حرف مي زند و به همين جهت قادر است در آن واحد، هم سرگرممان كند و هم به رقصمان در آورد.


پشه ها هم میخندند
ساعت17:17---26 آذر 1393
سلام عزیزم


آپـــــــــ♥ــــــ جـــــــدیـــــ♥ــــدت


لـــــــــ♥ـــــــایـــــــ
پاسخ:سلام گلم ممنون از کامنتای زیبات ♥


پشه ها هم میخندند
ساعت17:16---26 آذر 1393

وحشت از عشق که نه، ترس من از فاصله هاست!

وحشت از غصه که نه، ترس من از خاتمه هاست!

ترس بیهوده ندارم صحبت از خاطره هاست!

صحبت ازکشتن ناخاسته ی عاطفه هاست!

کوله باریست پرازهیچ که بر شانه ی ماست!

گله ازدست کسی نیست، مقصر دل دیوانه ی ماست5
پاسخ:حضور مطلق هوش است كه هماره و همه جا آثار نوابغ را برجسته مي سازد.


پشه ها هم میخندند
ساعت17:16---26 آذر 1393

تمام شد...

این هم از "خیالت"

بردار و برو...

شاید باز بخواهی به کسی "هدیه اش" بدهی... سال دیگریست امسال!!

پاسخ:نياز و عسرت سد راه فقرا مي شود؛ كار ايشان جاي دانش را مي گيرد و ذهن و افكارشان را به خود معطوف مي سازد.


پشه ها هم میخندند
ساعت17:15---26 آذر 1393
×بــــعـضــی وقــتـا آدم عــجيـبــــ دلــش ميــخـواد يــکـی بــهــش گيـــر بـــده!
ازش بــپــرســه کــجـايــی؟؟کــجــا ميــری؟؟؟کــی ميـــای؟؟؟
زود بـــرو خــونــه ! رســيـدی زنـگــــ بـــزن
!!تـــا ديـــر وقــتــــ بـــيـدار نــمـــون...حـــتـی بــاهــاتــــ قـــهــر کـــنـه
بــاهــاش قــهــر کــنــی...نـــازت رو بــکـشـــه!
نـــصـفــه شــبـی بـهـتــــ اس ام اس بـــده ...
بـــدونــی تــو بــي خــوابيــاشـــم بــه يــادتـــه...
بـــايـد يـــکـــی بـــاشــه نـــگـرانـتــــ بـــاشـــه ... !
بـــايــد يـــکــی بـــاشــه بـهـتــــ بــگـــه مــواظـبــــ خـــودت بــاش... !
آدم هـــی مـــيخــواد بــه روی خـــودش نـــيــاره،
هــی بـگـــه هــميــنـجـــوری خــيـلــيـــم خـــوبــه !
ولــی يـــه وقـــتــايـــی ديـــگــه نـــميـــشــه، ديـــگــه نــميــتـونـــه!
بـــعـضـــی وقـــتــا آدم حـس
ميــکنــه مــيخــواد يـــه حـــرفـايـی رو بـــشـنـــوه...
يــــه حـــسـايــی رو تـــجــربــه کــنـــه!
بـــعـضـــی وقــتــا آدم دلـش مـــيخـــواد واسـه يـکــی مـهـــم باشه
همیـــــن . . .
پاسخ:آن كه براي ابلهان مي نويسد همواره مخاطب بسيار مي يابد.


پشه ها هم میخندند
ساعت17:14---26 آذر 1393
به درخت نگاه کن...


قبل از اینکه شاخه هایش زیبایی نور را لمس کند؛


ریشه هایش تاریکی را لمس کرده...


گاه برای رسیدن به نور؛ بایـــــــــد از تاریکیها گذر کرد...
پاسخ:يك ذهنِ حقيقتاً توانا همواره قاطعانه و به روشني مي داند كه چه مي خواهد بگويد، خواه بوسيله ي نثر، نظم و يا موسيقي


shah-tahna
ساعت11:23---26 آذر 1393
سلام
خوبی اجی؟
ببخشید ی چندوقتی نبودم
رفته بودم کربلا
ممنون که سرمیزدی
پاسخ:سلام مرسی داداشی /خواهش میکنم ،زیارت قبول باشه


atefeh
ساعت16:41---25 آذر 1393
ﺍﻫﺎﺍﺍﺍﺍﺍﯼ ﺧْــــــــــﺪﺍﺍﺍﺍﺍﺍ ... ﺗﺎﺣﺎﻻ ﻋﺎﺷـــﻖ
ﺷﺪﯼ؟؟؟ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺑﻬﺖ ﮔﻒﺗﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﻣـــﺖ؟؟؟
ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺑﺎ ﮔﺮﯾـــﻪ ﺑﻬـــﺶ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﯼ ﻭ ﺍﻭﻥ ﻗـــﻂ
ﮐﺮﺩﻩ؟ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﻓﻘـــﻂ با صداش ﺍﺭﻭﻡ ﺷـــﺪﯼ؟؟؟
ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺷﺪﻩ وقتي ميخنده ﺣﺲ ﮐﻨﯽ ﺗﻤﺎﻡ
ﺩﻧﯿـــﺎﺭﻭ ﺩﺍﺭﯼ؟؟؟ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺍﺯ ﻧﺒﻮﺩﺵ ﺩﯾـــــﻮﻧـــــﻪ
ﺷﺪﯼ؟؟؟ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺷﺪﻩ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻌﺪﺍﺯ ﭼﻨﺪ وقت حتي
شده با داد جوابتو بده اشك چشماتو پر كنه ولي
با بغض بگي خوبي عزيزم!؟؟؟ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺷﺪﻩ شبا
عكسشو بوس كني و صداشو كه ضبط كردي
گوش كني تا خوابت ببره؟؟؟ تا حالا شده بشيني
همه حرفا و قولاشو واسه خودت مو به مو بگي؟؟
تا حالا شده ساعت ٢شب بش زنگ بزني كه شايد
يه ديقه صداشو بشنوي؟؟؟تا حالا شده همه
دوستاش خوردت كنن؟؟؟تا حالا شده تو شب رو
زانوت بيوفتي و تا جون داري داد بزني؟؟؟ﻥ
ﻧﺸﺪﻩ ﭘﺲ ﺗﻮ ﺣﺲ منو ﺩﺭﮎ ﻧﻤﯿﮑﻨﯽ ... ﭘﺲ ﻣﻨﻮ ﺑﺎ
ﺟﻬﻨﻤﺖ ﻧﺘﺮﺳـــﻮْﻥ ... ﺟﻬﻨـــﻢ ﻣـــﻦ ﻭﻗﺘﻴـــﻪ ﮐﻪ
ﺩﺳـــﺘﺎﯼ ﺍﻭﻥ ﺑﺨـــﻮﺍﺩ ﺗـــﻮ ﺩﺳـــﺘﺎﯼ ﮐـَــﺴِِﻪِ
ﺩﯾﮕـــﻪ ﺑﺎﺷـــﻪ ........
جهنمه من وقتيه كه عكسش تو بغله عشقش جلو رومه
درك نميكني خدااااا

پاسخ:لایک گلم


atefeh
ساعت16:41---25 آذر 1393
حرف آخر امشب :
عادتـــ میکنم...

به ایـنکه هــمــیــشه

در بحران هــای زندگــی ام...

خــودم هوای خــودم را داشته باشم ...

در شـــبــــ های بیخــوابی...

خــودم برای خــودم لالایی بخــوانم ...

وقتی بغض میــکنم...

خودم...

خــودم را در آغــوش بگــیرم و دلــداری بدهــم ...
مــیــبــینــــــــــــــ ی ؟!...

تــنهـایی...

با هـمــه ی دردی کـه دارد...

مـرا " زن " بار می آورد...

آنـقدر که با همـه ی " نامردیها "..

" زنانه " به خــودم تکیه میــــــکنم.....

پاسخ: عالیست گلم


ساغر
ساعت12:56---25 آذر 1393
از تو چیزی نمینویسم...

میترسم

تمام داشته هایم را کپی کننند بنام خودشان
پاسخ:عشق مثل آتش است عاقلان خود را کنارش گرم میکنند و ابلهان خودرادر آن می سوزانند تحمل گرسنگی عاطفی سخت تر از تحمل گرسنگی شکم است .


elham
ساعت9:30---25 آذر 1393
همه گفتن : عشقت داره بهت خیانت میکنه.....گفتم : میدونم....
گفتن: این یعنی دوستت نداره ها.....گفتم:میدونم....
گفتن:احمق یه روز میزاره میره تنها میشی.....گفتم :میدونم.......
گفتن :پس چرا ولش نمی کنی؟؟؟ گفتم:این تنها چیزیه که نمیدونم
پاسخ:زندگی بافتن یک قالیست نه همان نقش ونگاری که خودت میخواهی نقشه را اوست که تعیین کرده نقشه را خوب ببین نکند آخرِ کار، قالیِ زندگیت را نخرند


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 21 آذر 1393برچسب:, ] [ 21:6 ] [ DUYĞU ]

درباره وبلاگ

افسوس که زنـدگی رویـایی بیش نـبـود .